Τετάρτη 16 Ιανουαρίου 2013

Ονειρα

 
Ονειρα: μικρες οι μεγαλες υποσχεσεις που δινεις στον ευατο σου για το μελλον...απο οταν θυμαμαι τον εαυτο μου ονειρευομουν...Ονειρευομουν τι θα γινω οταν μεγαλωσω, τι ζωη θα  εχω, τι θα ηθελα να πετυχω....Τις στιγμες αδυναμιας και στεναχωριας μου , αυτα ηταν που μου δινανε κουραγιο..Τα ονειρα μου ηταν η αποδειξη οτι μπορω να φτασω ψηλα,οτι μπορω να καταφερω πραγματα...Ηταν η ουτοπια μου...Αλλα μετα ανακαληψα πως ακομα και τα πιο δυνατα σου θελω, ακομα και οι πιο βαθιες επιθυμιες που δομουν τα ονειρα σου και τα δημιουργουν, δεν μπορουν ετσι απλα να τα κανουν πραγματικοτητα....στη ζωη τιποτα δεν σου δινετε απλοχερα...καθετι πρεπει να το κερδισεις ...να παλεψεις με νυχια και με δοντια για να το αποκτησεις...Ετσι ειναι η ζωη...μια ευθεια γεματη ονειρα που τρεχουν και εσυ τα κυνηγας...προσπαθεις να τα πρωφτασεις , αγωνιζεσαι να τα αγγιξεις....Τα ονειρα ειναι το νοημα της ζωης σου, η γλυκα στην πικρη αυτη καθημερινοτητα σου....Αλλα τι γινεται οταν τελικα καταφερεις να κερδισεις αυτον τον αγωνα δρομου; Οταν τελικα καταφερεις να φτασεις τα ονειρα σου; Οταν ολα σου τα θελω γινονται πραγματικοτητα στο τελος τι μενει να επιθυμεις...; Τι μενει για να ελπιζεις και να συνεχιζεις να περπατας στην ευθεια της ζωης....;

2 σχόλια:

  1. Πάντα ονειρευόμαστε, ακόμα και όταν αποκτήσουμε ό,τι επιθυμούσαμε, δεν θα σταματήσουμε να θέλουμε κι άλλα... Είναι στη φύση του ανθρώπου να είναι αχάριστος - με την καλή έννοια φυσικά.

    Πολύ όμορφο κείμενο, και ωραία μουσική επιλογή!

    Φιλιά από το φιλικό μπλογκ "Κουλτούρας Δύναμη"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μαλλον ετσι ειναι..εκτος και αν δεν εχεις τιποτα αλλο να κατακτησεις....( ο αχαριστος ανθρωπος δεν ειναι ποτε καλο πραγμα..) ευχαριστω πολυ!!!!

      Διαγραφή